1.بعد از قرن‌ها قالب رو عوض کردم...تقدیر ندارم؟

2.تا فردا ساعت 17 وقت داریم 76 گیگ ایترنت رو تموم کنیم...من با قلبی شکسته این مسئولیت سنگین رو قبول می‌کنم!

3.همه‌ی خانواده استین حلقه‌ای و شلوارک پوشیدن، از اون ور من از اول پاییز استین‌بلند و شلوار پوشیدن رو شروع کردم..جالب اینجاست که تا دو سه روز پیش کولر هم روشن می‌کردن :|

4.چرا سایت مای شاتل مسخره‌بازی در میاره؟ من میخوام ببینم چقدر تو به اتمام رسوندن این 76 گیگ موفق بودم!

5.وقتی 100 گیگ یه ماهه میخریم، هفته‌ی اول تموم میشه، ولی وقتی 100 مگ پونزده روزه میخریم روز اخر اینقدر اضافه میاد :|

6.من هیچ مطلبی در مورد قضیه‌ی مهسا امینی تو وب ننوشتم و بخاطر این ننوشتن حس بدی دارم...متاسفم

7.همکلاسی و صمیمی‌ترین دوستم تو دنیای حضوری (:|) واتساپش رو پاک کرده و چسبیده به تلگرام، منم تلگرام ندارم...وقتی واتساپش رو پاک کرده، فقط چون پاول گفته واتساپتون رو پاک کنید، پس یعنی براش اون صحبتامون مهم نبودن؟ خب بیخیال منم بهش SMS قرار نیست بدم

8.میخوام بشینم برای ایلتس بخونم، یاا کسی تجربه‌ی ایلتس دادن یا برای ایلتس خوندن داره؟ 

9.Forever rain x life goes on 

10. به خودم بخاطر انتخاب این ادرس برای وب افتخار می‌کنم، میران علاقه‌ام به این ادرس اونقدریه که تنها دلیلم برای پاک نکردن وب بوده -البته با تشکر از باسیلیسکی که رو دکمه‌ی لغو کلیک کرد و وب و منو نجات داد، به افتخار باسیلیسک می‌نوشیم/کف میزنیم-

11. الان که نگاه می‌کنم موضوع پستایی که بعد از غیبتم گذاشتم با اون پستایی که قبل از غیبتم گذاشتم خیلی فرق می‌کنن -البته اون قبلیا پیش‌نویس شدن :|-

12.خب این یه فکته که این پسته منتشر میشه و می‌بینم که کامنتی نگرفته و کلا اینگور گشته، بعد حالم از بیان و وبم بهم میخوره....اصلا چرا دارم مینویسمش؟ :|

13.اگه حدودا 60 تا ویدیوی یه ساعته رو با کیفیت 720 دانلود کنیم، چیزی از 76  گیگ میمونه؟ 

14. سه هفته‌ست که کلاس الکترونیکم جلسه‌هاش کنسل شده و من هنوز هیچ غلطی برای تحویل امتحان نکردم، به قول معلم زبانم زیبا نیست؟

15.خیلی ضایع میشه اگه برم از معاون پرورشی مدرسمون بپرسم که ببخشید وی‌پی‌ان‌تون چیه که همیشه واتساپتون کار می‌کنه؟ 

16.این دو روز هیچ درسی نخوندم...منو نجات بدید لطفا 

من مینویسم I'M FINE, شما بخونید SAVE ME

17.ولی من واقعا توانایی دیدن اینگور شدن این پست رو ندارم!